Experience the beginning of an all-new adventure! Join a young hero as he takes his first steps towards becoming the Luminary, a legendary hero destined to save Erdrea—and then carry over your progress into the full game! This demo will give you a generous glimpse of the epic tale that awaits you in DRAGON QUEST XI S: Echoes of an Elusive Age - Definitive Edition.