Jewel Match Solitaire 2 Collector's Edition
Return to an enchanting Solitaire wonderland! Travel the lands and collect resources to rebuild majestic monuments. Over 300 levels, plus 18 Solitaire variants including Klondike, Baker's Dozen, or Freecell! Loads of unique game play alternatives shake up your classic Solitaire. Visit the shop to explore the myriad items available for purchase to help you on your quest to restore the kingdom to its former glory. Jewel Match Solitaire 2 Collector's Edition is the ultimate relaxing Solitaire experience! Features - Play 320 Solitaire Levels! - 18 replayable Bonus Solitaire games: - Klondike, Freecell, Spider, Lady Palk, Ali Baba, Baker's Dozen, Acme, Trusty Twelve, Giant, Lanes, Raglan, Twenty, Scarab, Spanish Patience, Diplomat, Double Line, Nestor, Thieves of Egypt. - 8 beautiful castles to build! - Play Hard and Relaxed modes. - Strategy Guide with tips and tricks on how to beat the regular levels and the bonus solitaire games. - Unlock gorgeous wallpapers. - Dozens of Trophies to achieve. - Choose from several Card Decks. - Beautifully relaxing soundtrack.