MY HERO ONE'S JUSTICE 2 Demo
Experience part of My Hero One's Justice 2 for free! In the demo you have a choice between playing a part of the Story Mode, Free Battle Mode where you can choose to play from 6 characters, and the Customize Mode. *In order to play the demo, you must comply with the User Agreement found within the game. *Please be aware that there are no online battles in the demo.