Gears of War: Reloaded Pre-Order
Pre-order now for the Adam Fenix and Anya Stroud Character Skins for use in multiplayer.* THE DEFINITIVE RELEASE The Original, Remastered: Powered by Unreal Engine, Gears of War: Reloaded is a remaster of the blockbuster first Gears of War, now fully optimized for the latest generation of gaming platforms. All Included: Gears of War: Reloaded delivers all post-launch content for the original title, including a bonus campaign act, multiplayer maps, plus characters and cosmetics, at no additional cost. Refined Controls: Newcomers can choose a modern, streamlined control layout, while veterans can relive the classic feel they love. BUILT FOR BROTHERHOOD Campaign Co-Op: Crush the Locust threat together through campaign split-screen or online co-op. Fight on with your squad in Versus multiplayer running at up to 120fps with unmatched clarity and visual fidelity.* Cross Play: Gears of War: Reloaded supports cross-play across all platforms, allowing you and your friends to squad-up, regardless of where you play.* Cross Progression: Jump from one platform to another and your campaign saves as well as multiplayer progression will come with you. Signing in with your Microsoft Account required is for cross progression.* OPTIMIZED FOR XBOX & PC: Beautiful on any screen: The iconic original now looks and plays better than ever with 4K assets plus remastered textures, lighting, shadows and reflections, ultrawide support, HDR and Dolby Vision, 7.1 surround sound, variable refresh rate as well as up to 144 FPS in multiplayer.* Optimized for PC & Handhelds: In addition to stunning remastered visuals, Gears of War: Reloaded also delivers PC-first features such as ultrawide support, a benchmark mode, variable refresh rate, mouse and keyboard support, FSR3.1 and DLSS3.5 Super Resolution support as well as controller remapping. *Pre-Order Offer: Requires pre-order before 15:00 UTC on August 26th, 2025. Exclusive Multiplayer Beta access available to digital edition pre-orders only. 4K, HDR & 144FPS: requires capable display.