City of Springs
"There... Can you hear it? Something is off in the way this city ticks. Let's find out what." Sneak, fight and craft drones to take down a corrupt regime in this steampunk action adventure! The city of Riveton has only one hope for freedom - you. Play as Val, a brilliant mechanic from the slums who won’t stand for the injustices she witnesses daily. While the Queen’s chosen elite flaunt their wealth, ordinary people work night and day to keep the springwork foundries running - all while the ministries breathe down their necks. Every aspect of life in Riveton is regulated, and your rations will be cut if you so much as think about protesting. Despite this, there is beauty in this last city on earth. People try to make the most of life even while facing resource shortages and the oppression of the Queen’s regime. Val is determined to help them. Be the spark that ignites a revolution! Craft and assemble robot drones to fight off a cruel regime in City of Springs. Sneak into forbidden areas, help the people rebel, and explore the streets of Riveton. Combat robotic guards with little drones you build from the scrap you find on the street. Help the populace in a time where food and water are scarce, and seek a smarter way to live. Fight fire with fire, and fix what’s broken in this oppressed clockwork city.