Demeo x Dungeons & Dragons: Battlemarked
EPIC QUESTS. INSTANT ADVENTURES. Experience the magic of Dungeons & Dragons like never before in this tactical, cooperative digital board game set in Forgotten Realms. Command your heroes, unravel sinister plots and forge mighty alliances in turn-based combat and choice-based storytelling. Iconic D&D Elements with Streamlined Strategy From recognizable settings and classic D&D classes - like paladin, sorcerer, ranger, fighter, bard, and rogue - to fiery explosions and divine healing, Battlemarked delivers quick, pick-up-and-play action for players of every level. Tactical, Turn-Based Combat Use unique card abilities and adapt your approach in turn-based battles that reward strategic planning—combine abilities, control the battlefield, and adjust your tactics with every draw to overcome ever-changing challenges. Collaborate to Victory Up to 4 players can tackle adventures together — coordinating moves, setting traps, and combining abilities for maximum impact. Teamwork isn’t optional — it’s your most powerful weapon. Prefer to go alone? You can also command your party in skirmish mode. Replayable Adventures, Multiple Campaigns Explore Neverwinter Wood, Cragmaw Castle, Spine of the World and more in two campaigns at launch, with additional DLC adventures on the horizon. Every run changes, keeping each session fresh.