Unleash the Turtles and their friends in a quest to rescue Splinter from the Foot Clan! In Splintered Fate, brace yourself for fast-paced, roguelike action where no two runs are the same. With randomized power-ups, room layouts, and boss modifiers, the excitement never ends. Take control of all four Turtles, each wielding unique powers, and team up with friends for bodacious co-op gameplay on both Campaign and Arcade modes. Explore iconic NYC locations, upgrade your Turtle powers, and prepare to face off against formidable enemies. METALHEAD CHARACTER DLC - New playable character: Metalhead, first fully-ranged hero - 5 new artifacts Metalhead explodes onto the scene ready to add some missile mayhem to the Turtles' arsenal! Take down enemies at range before they pose a threat. Kick off his journey with 5 brand new Artifacts to explore. With thrilling combat and endless challenges, Splintered Fate promises to keep you engaged in the FIGHT, ADAPT, REPEAT portal loop. Be ready to restore peace to the city!