Enlisted - Ersatz M10 Squad
This pack includes: A premium Ersatz M10 tank A premium squad of 5 tankers of level 4 400 Gold Ersatz M10 was a German medium tank of the Second World War, which was essentially a Panther G disguised as an American M10 tank destroyer. This tank’s design features include the absence of a vulnerable commander’s cupola and the presence of numerous spaced armor plates all over the hull, which significantly increased its survivability. It was armed with a 75mm KwK42 cannon with an ammunition capacity of 82 rounds, as well as a 7.92mm MG34 machine gun with 3000 rounds for defense against infantry and lightly armored targets. The Ersatz M10 was highly maneuverable and capable of successfully navigating obstacles and difficult terrain. It could reach speeds of up to 45 km/h, providing tactical flexibility and the ability to quickly respond to changing battlefield conditions.