Experience California Dreamin’ railroading-style with the contemporary and dynamic Train Sim World: Peninsula Corridor. Stretching south from San Francisco, Train Sim World’s Peninsula Corridor brings to life California commuter operations extending down to San Jose Diridon station. Call at 26 commuter stations over the 47 miles between “the City by the Bay” and trendy San Jose. In serving San Francisco and California’s 'Silicon Valley', you’ll work from the cabs of the F40PH-2CAT diesels and Gallery passenger equipment, it will be your job to keep those thousands of daily commuters on time. American rail giant Union Pacific operates freight services on the Peninsula and the Peninsula Corridor will also deliver the challenges of hauling tonnage on the always-busy railroad as you climb aboard Union Pacific’s versatile GP38-2 locomotive.