Detective Agency: Gray Tie Collector's Edition
Old and valuable artifact is stolen by a mysterious villain. Can you help detectives and find the precious item? Packed with beautiful locations, diverse hidden-object scenes, and a variety of mini-games, this hidden-object game drops you into the investigation of a mysterious villain suspected of stealing a priceless statuette! Follow professional detective Amanda and her capable assistant as they head off to Amsterdam, where eccentric collector Gino Grasso's most prized piece has gone missing. The trail will take you to a variety of intriguing locations where you'll search for clues and solve puzzles to unravel the mystery and bring the suspect to justice! Full of dramatic twists and turns, this may be the detective's most challenging case yet! The Collector’s Edition includes: - 8 extra locations with even more things to find! - 8 more mini-games to complete! - Listen to soundtracks!