This bundle includes: - 1000 Overwatch Coins - Access to Sojourn, Junker Queen, Kiriko, and Ramattra - Access to all original Overwatch heroes With your Overwatch Coins, you can buy in-game cosmetic items to customize your heroes. Owners of the Premium Battle Pass can also use Overwatch Coins to unlock Tiers and instantly access Legendary and Mythic content.