Outbreak Silver Collection
Return to the world of retro survival horror with three intense entries in the Outbreak series. Experience Lydia's desperate escape from a city overrun with the undead in the brand new Outbreak: Contagious Memories. Then take the fight back to the origins of the epidemic in Outbreak: Endless Nightmares and Outbreak: The New Nightmare. All games include both their prior-gen and next-gen versions!