Outbreak: Phantasmagoria Collection
It's a next-gen survival horror nightmare across the latest and greatest heights of the Outbreak series. A decade of terror unfolds as you fight for your life in '90s, early '00s, and modern horror titles inspired by the greats. Dinosaurs, the undead, monstrosities, and ghouls await with crushing difficulty and great cooperative play options. Bring a friend and experience the horrors together as you prep for the future of the Outbreak series. This bundle includes 8 full titles with a focus on next-gen content across Dinobreak, Railbreak, Outbreak: The Fedora Files What Lydia Knows, Outbreak: Contagious Memories, Outbreak: Epidemic Definitive Edition, Outbreak: Lost Hope Definitive Edition, Outbreak: The New Nightmare Definitive Edition, Outbreak: The Nightmare Chronicles Definitive Edition. Outbreak RPG is accessible within What Lydia Knows.