Otherworldly Horror Bundle
Bramble The Mountain King Bramble The Mountain King takes you on a gripping and unsettling journey through stunning environments. Take on the role of Olle, a young boy setting off to rescue his sister, kidnapped by a dreaded troll. Morbid: The Lords of Ire From the creators of Morbid: The Seven Acolytes... experience a blood-soaked action adventure with souls-like elements. Face vile monsters and wade through oceans of gore as you battle to defeat the Lords of Ire in a grim world of pain & suffering.