One Button Games 5-in-1 vol. 5
All 5 games are fast-paced and controlled with a single button. R WHEEL Try to survive inside a spinning wheel with spikes. Press a button to jump and hold a button to stay in the air longer. But your jumps release a wave that spawns the spikes. Collect bonus items to release a wave that clears the spikes and score points by clearing them. The game is over when you hit the spikes. DIVARR Your goal is to knock the enemy bombs down and avoid hitting your allies. Press a button to fire and press it again to split your shot in two that will fly in two perpendicular directions each. You can split the shots up to 16 per screen. The game is over when you hit an ally or any of the bombs reaches the ground. THROW M You are flying on a balloon which is constantly going up and down. There are enemies to the left of you firing darts at you and trying to pop your balloon. Hold a button to aim and release it to throw a projectile at them to knock them off and destroy their darts. The game is over when an enemy dart hits your balloon. WIPER You are in charge of a wiper and your goal is to clean the windscreen from all the raindrops. The wiper is swinging from side to side and you can swing it from a highlighted side by pressing a button. The game is over when any raindrop reaches the bottom of the screen. D MISSILE Your goal is to launch missiles and shoot down enemy projectiles falling from the top. Press a button to launch a missile, you can launch up to 3 missiles at a time. Hold a button to make the launched missiles rotate clockwise. The game is over when any of the enemy projectiles hits the ground.