Once Human Starter Pack
Survive in a supernatural apocalypse where reality has fallen apart. As a Meta-Human, explore a vast, Stardust-infected open world where monsters are threat and key to your survival. Every expedition is risk and resource. Gather materials and build your ultimate territory, but be prepared to defend your home against relentless sieges. In this world, your enemies are your greatest asset. Capture Deviants—bizarre entities that can automate your base, gather resources, and fight by your side. Push your evolution further by hunting powerful anomalies for Mutagens. Fuse with them, mutate your body, and harness their grotesque abilities to crush anything that stands in your way. In Once Human, survival is more than staying alive. It is about turning the unknown—and the monsters themselves—into your own power.