Numantia
Numantia is a Turn-Based Strategy game that takes place in the ancient conflict between Rome and the city of Numantia, in a war that lasted for more than two decades. The choice is yours: Play as a Numantian warrior against the Roman legions or expand the power of Rome throughout the Iberian Peninsula. Relive history fighting in epic battles alongside real historical figures, commemorating the 2150th anniversary of the Siege of Numantia.