Nowhere Manor DEMO
How to prove you have a soul? Liber, a mindless doll spending his days as an automated servant, finds himself acquiring a conscience and with that, the urgency to escape this doomed Manor. Meet eccentric angels, renegade demons and scientists with divine ambitions; friends or foes, there’s one common desire: to claim their souls and flee Nowhere Manor before it vanishes in a few days...