BLOOD DEMANDS BLOOD Take on the role of Gunnar, a young warrior forced into exile after his father, Jarl Gripr, is killed by the ruthless Steinarr Far-Spear. With his home destroyed and his people scattered, you’ll guide Gunnar as he rebuilds his settlement, forms strategic alliances, and leads his warband in a relentless pursuit of vengeance. TACTICAL VIKING COMBAT "Engage in turn-based battles where positioning, unit synergy, and terrain matter. Use elevation, flanking, and environmental hazards to your advantage. " Each warrior has a unique skillset. Deploy them strategically to control the field and outsmart your enemies. Recruit and train a variety of fighters, each with customizable gear and upgradeable abilities that shape your tactical options. WARBAND & SETTLEMENT Oversee your Viking village as it grows from a small camp into a thriving stronghold. Assign villagers to roles, manage resources, and upgrade buildings to unlock new units and equipment. Scavenge the wilds, trade with allies, and gather key resources to craft authentic weapons and armor. Upgrade your smithy, armory, and workshops to gain access to advanced equipment that directly impacts your combat effectiveness and village resilience. RULE AS JARL Will you be able to lead Gunnar to triumph and restore his father’s legacy, or will the treachery of Steinarr Far-Spear mark the end of your saga? The fate of your people lies in your hands. Written by bestselling author Giles Kristian, NORSE: Oath of Blood delivers an unforgettable, immersive saga where your decisions will determine the fate of a people.