Nocturne Routes
In Nocturne Routes, you guide a vampire through dark, puzzle-filled levels where every move must be planned in advance. Each stage challenges you to chart an efficient route, defeat lurking skeletons, and decide whether to collect optional coins along the way — or leave them behind. Enemies aren’t avoided, they’re outplayed. Skeletons block your path, forcing you to think carefully about movement order, positioning, and strategy. A single wrong decision can leave you trapped in the darkness. Every level contains three optional coins, rewarding mastery and smart planning. Your progress is tracked on the level select screen, letting you replay stages to perfect your solutions and claim full completion. With its darker atmosphere, thoughtful mechanics, and focus on deliberate decision-making, Nocturne Routes offers a puzzle experience that rewards patience, logic, and careful execution.