No More Slimes!!
Slime Rebellion! Small and adorable slimes have started a bouncing rebellion, filling up the entire screen. Dive right into this unstoppable commotion! ◆ Unstoppable Addiction With simple and intuitive controls, anyone can easily jump in, but once you're hooked, there's no way out. ◆ The Fun of Growing with Various Elements Build diverse skill trees using the loot you earn from battles. Add special abilities like striking lightning with cards and relics or summoning a bouncing boomerang that deals damage off walls, and grow in your own unique way! ◆ Diverse Skills and Refreshing Impact Experience the thrill of wiping the screen clean with mercenary skills! Freeze enemies, drop meteors to defeat them, and use special weapons that deal massive Area of Effect (AoE) damage to feel an incredibly satisfying impact. ※ Caution ※ Be careful, your time might just vanish!