Nightmares from the Deep: The Cursed Heart
On a cold, stormy night, the Caribbean Museum curator Sarah Black is making the final arrangements for the grand pirate exhibition’s star attraction – the mummified corpse of the fearsome 18th century pirate, Captain Henry Remington. Then, all of a sudden… …the ghostly villain inexplicably comes to life and kidnaps Sarah’s teenage daughter! The heroine throws herself into a wild chase without a second thought, embarking on a thrilling adventure to a long-forgotten, deserted island filled with danger and terror… yet there seem to be memories of a sinister romance lurking in the shadows… Nightmares from the Deep: The Cursed Heart is a classic adventure game that tells a gripping tale of undying love. Assume the role of museum curator Sarah Black and take control of your destiny to stop the undead Captain Remington and save your daughter’s life. Jam-packed with chilling locations - from rotting shipwrecks to dank and mordant caves - this is a world brimming with hidden treasures and intrigue. Use your wits to find clues, solve puzzles, and uncoil the ancient mysteries of Skull Island before it’s too late! The downloadable version of this game supports English, French, Italian, German, Spanish, Polish, Russian, Japanese.