Nightmares from the Deep 2: The Siren's Call
When Sarah Black, curator at the Caribbean Naval Museum, receives a package from a mysterious messenger, she is unwittingly drawn into an ancient conflict. Inside the package she finds an artifact, and instantly assailants descend on the museum to rob her. The artifact is stolen. Sarah lowers her head in disbelief as she realizes that again she is falling headfirst into a nightmare from the deep.