Mystery Hotel: Hidden Objects
Try out the role of a detective - solve the riddle of the Hotel Noir! A quiet, picturesque nook, hidden in the highlands of Western Europe. Your arrival at Hotel is clouded by a mysterious murder and only you can get to the truth! Conduct an investigation like a real detective - collect clues, talk to witnesses and most of all, remember -- don't trust anyone! Colorful scenery, animation, and 3D visual effects will make your adventure vivid and fun. Those with a competitive streak can collect bonuses for speed and repeat the quest with new puzzles. Features: - A variety of tasks: searching for items, spotting the differences, puzzles, restoration of disassembled objects - Build your collection. Go through scenes again to try new quests and get new rewards! - Classic detective storyline!