MX Nitro
Nitro-fuelled motocross stunts & racing with MX Nitro! --- "a thoroughly enjoyable and challenging experience that's appealing enough for newcomers but tough enough to task even the most experienced gamers, MX Nitro is the Trials HD of 2017. Fast, Fun and Challenging!" - Xbox Sector --- "MX Nitro invites the player to enter the crazy, white-knuckle world of motocross like they've never seen before. It's a modernized vision of a classic style game and it's utterly brilliant." - The Xbox Hub --- "It looks like a game you might find on a store shelf for double the price." - Thisgengaming.com MX Nitro is the ride of your life! Nitro-fuelled, mad-motocross stunts and racing with MX Nitro! Adrenaline overload at break-neck speed: Welcome to the MX Nitro world of thrill-ride motocross racing. Will you risk bone-breaking stunts to get the Nitro-boosts you need to win? You’ll need to ride fast, fly high and hit combos with the most death-defying tricks you can master. Grab your first bike, nail its controls and you’re all set for a journey through some breath-taking locations, unlocking an Emergency Room full of stunts and dominating the tracks to become the MX Nitro champion. Game Features: ● PvP with other players’ ghosts ● 13 hardcore Bosses ● More than 40 tracks around the globe ● 55 crazy stunts ● Solo campaign and multiplayer ● Bike and rider customization ● Hard rockin’ soundtrack ● Advanced Physics System.