Murasame Shuten-Doji Set
This pack contains five cosmetic items, including a skin for the Tank suit Murasame. Shuten-Doji, carrying demons on both shoulders! Equip these cosmetic items and slay your enemies like a demon god! Contains the following content: Murasame Shuten-Doji Set - Shuten-Doji (Murasame: Exosuit Skin) - Demon Blade (decal) - Kabuki (emote) - Keep fighting! (stamp) - Lil Red (charm) Note: Items included in this set may also be available for purchase individually or as part of other sets. Please be careful of duplicate purchases. Skins, decals, and charms are cosmetic items that change the appearance of an exosuit and have no other effect. Emotes and stamps are items that can be used to customize the in-game Comm Wheel. Obtained additional contents can be used by going from the title screen to the in-game home screen. Note: This DLC is only playable on the Microsoft account that purchases it. Even if you are the organizer of a family group, family member accounts will not receive it.