Mr. DRILLER DrillLand Demo
Play a portion of Mr. DRILLER DrillLand for free! In the demo, you can enjoy the basic rules of Mr. Driller: "World Drill Tour". The popular action puzzle game “Mr. DRILLER DrillLand” makes its Western debut! You’re invited to a secret amusement park known as “DrillLand” - 500 meters underground! Explore and conquer the five attractions with simple yet exciting gameplay that guests of all ages can enjoy!