Monster Meals
Dive into a world of monstrous cuisine! You take on the role of an adorable monster chef in a unique culinary journey. With a food truck as your mobile base, you will travel to various locations, from deserts to bustling cities, serving a monstrous clientele. You could be the next meal! Get ready for an exciting culinary experience where time is your biggest enemy! With impatient customers waiting, you need to act fast before becoming the next dish on the menu. Play solo or with a friend, locally or online! Team up with a friend to serve your demanding customers as fast as possible! Play in local or online co-op, but don’t slow down—or you might end up on the menu! (A controller is required for local multiplayer.) You will have to hunt animals to use in recipes! Prepare meals that defy conventional taste standards, using exotic creatures found in each location. Hunting rats on the street, pigeons in the square, or cockroaches in the sewer are just some of the activities that await you. Various preparation methods and combinations! With skill and precision, chop, fry, bake, and cook these bizarre ingredients in your mobile kitchen, equipped with a variety of utensils and equipment. Upgrade your Food Truck! As you progress through the levels, your food truck will grow, offering new equipment to tackle increasingly challenging tasks. With 20 levels spread across 4 groups of different locations, each with its own immersive atmosphere and customized vehicle.