Monster Hunter Rise DLC Pack 3
Jazz up your hunter life with this third pack of additional content! This monstrously large bundle contains a variety of fun add-on content: - Hunter content: 4 x Layered Armor pieces, 2 x facepaints, 2 x hairstyles, 2 x voices - Buddy content: 1 x Palico Layered Armor piece, 1 x Palamute Layered Armor pieces - Other content: 2 Cohoot outfits, 2 music track sets, 2 pose sets, additional stickers After purchasing, speak to the Courier and select Add-on Content to receive the content. Details of where to access the content can be found on each item's page. *The items in this set can be purchased individually. Please be careful not to purchase the same item twice.