MONOPOLY PLUS
It’s MONOPOLY for a new era! Play the classic game and watch the board come to life! A full 3D city at the center of the board lives and evolves as you play. Play the way you want, change the rules and adapt them to your playing style. Use the Speed Die for a faster game or select from a catalogue of the top 6 House Rules. Win or lose, the game allows you to take and display photos at key moments for an amplified social gaming experience. Monopoly PLUS raises the classic game to a new level!