Mirage: Ignis Fatuus
As the world turns short of Mana, Mirage, the city of illusions, is in danger of collapsing! Help Kyuboy’d make his way through 50 mind-boggling puzzles to save his hometown from impending doom! Each level challenges your perception and forces you to see the world from different angles. The cuboid movement also tests your spatial reasoning and problem solving skills in small spaces. Use the power of perspective to navigate impossible terrain. But beware, one wrong move and you will have to start the level again!