Minecraft Dungeons II Deluxe Edition
Drop the pickaxe, grab a sword, and charge into a thrilling new adventure in the Minecraft Dungeons II Deluxe Edition, featuring unique cosmetics, pre-order cosmetics, and DLC 1+2 (when released)! Journey through unexplored lands in a quest to stop a new evil from causing chaos in not one, but two worlds. Clash with menacing foes in explosive encounters and fight your way through hordes of mobs that will do everything in their power to stop you from saving the day. The challenges will be tougher than ever, so face them solo or with up to 4 players in online or couch co-op. With a crisis upon us, will you and your friends rise to meet it? Includes the Minecraft Dungeons II base game and the Deluxe Edition, featuring 4 hero skins, the Soul cape cosmetic item, the Blub pet companion, and DLC 1 & 2 (available as released)