Mimi the Cat: Meow Together
Mimi the Cat – Meow Together is a charming puzzle game that blends cuteness and strategy in a relaxing and fun experience. Play solo or in local co-op mode to help the kittens solve puzzles and find their cozy beds. Game Highlights: Two Game Modes: Take on challenges solo or as a team, with cooperation being key in the co-op mode. Fun Mechanics: Push and stack boxes, jump across platforms, and use environmental items to solve puzzles. Rich Content: 50 handcrafted levels. 9 adorable kittens, including Mimi and her friends. 18 unique outfits to customize your feline companions. Minimalist Gameplay: With a simple interface, level restart options, and a captivating soundtrack, you can relax and fully focus on the puzzles. With no time pressure or resources to manage, Mimi the Cat – Meow Together offers a charming and challenging journey that’s sure to warm your heart!