METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.2 BONUS CONTENT
As purchase bonuses for the collection edition, it includes Metal Gear: Ghost Babel—the series first title for handheld consoles, released in 2000—and Metal Gear Solid: Digital Soundtrack Vol.2, featuring numerous iconic tracks that enhanced Snake's missions, ranging from BGM used in the games to vocal songs. [Game List] Metal Gear: Ghost Babel [Soundtrack] Metal Gear Solid: Digital Soundtrack Vol.2 ※The soundtrack can be enjoyed using the dedicated sound player included within the game.