METAL EDEN Demo
This is the demo version of METAL EDEN. The demo contains the first two missions from the game. METAL EDEN is an adrenaline-rush sci-fi FPS. The advanced HYPER UNIT ASKA is sent on a suicide mission to rescue the citizens’ CORES from the vast monolithic city MOEBIUS - once a hopeful new home for humanity now turned into a deadly trap. Blast your way through the INTERNAL DEFENCE CORPS in cybernetic warfare, confront the ENGINEERS and uncover the mysteries of the project EDEN.