Merge Games Pixel Bundle
Party like its 1989 with a quartet of games with a retro twist. From whimsical adventure in Sparklite to freaky farming in Monster Harvest, and from Alex Kidd's classic platforming action to the political strategy of Riot, if you love the Golden Age of gaming, you'll love this bundle! Alex Kidd in Miracle World DX The legendary Alex Kidd returns with Alex Kidd in Miracle World DX! "The iconic Alex Kidd is back! Jump straight back into Miracle World and experience it like you’ve never seen before. Complete with new HD graphics, gameplay improvements and animations, rediscover all the levels from the original game, as well as brand new levels which expand the lore and story behind Alex Kidd. Monster Harvest - A farming adventure with a twist! Get ready to set out on an adventure of a lifetime as you start a new life in Planimal Point. Develop your own farm, build, and customise your own house, craft your own furniture, make some delicious jams and mutate your crops to create loyal and fierce companions you can take into battle! Sparklite Sparklite is an action-adventure set in the whimsical and ever-changing land of Geodia. Battle foes in top-down action using an arsenal of gadgets, guns, and gear. Explore dangerous corners of the procedurally generated world, take down titans of the mining industry, and harness the power of Sparklite! Riot - Civil Unrest RIOT – Civil Unrest is the highly anticipated real-time riot simulator that places the player right in the heart of some of the world’s most fractious clashes. Campaigns include: Indignados (Spain), Arab Spring (Egypt), Keratea (Greece) and NoTAV (Italy). Seventeen single level scenarios include Rome, Oakland, Paris, London and Ukraine.