Memory Sound Touch
Game that tests the ability of sound and visual memorization. It features 9 levels starting with 4 balls and 4 rings , ending at the level of 12 balls. Each ring corresponds to a note of a musical instrument. You can choose your favorite musical instrument and play the game or just play.