Mel The Cat Collection
Included in this bundle: -Mel The Cat -Mel The Cat (Windows) -Mel The Cat (Xbox One) -Mel The Space Cat -Mel The Space Cat (Windows) -Mel The Space Cat (Xbox One) Join Mel, a brave and determined cat, in two complete platforming adventures filled with charm, danger, and precision-based challenges. Across 40 handcrafted levels in each game, help Mel survive dangerous worlds on Earth and explore hazardous alien planets in space. Run from danger as you dodge spikes, deadly cannons, laser hazards, and energy traps while escaping from the relentless Theo. With easy-to-learn controls and steadily increasing difficulty, your reflexes, timing, and platforming skills will be constantly tested. Travel through a wide variety of colorful and dangerous environments, from natural landscapes to vibrant cosmic worlds, each packed with unique traps, mechanics, and surprises. Prove your mastery in this fast-paced platforming bundle.