Master Collection 2
The Master Collection 2 is a great value bundle that combines multiple cosmetic packs and Variant α Exosuit Early Unlock Ticket Packs! Get all the new variant suits together with fun costmetics to maximize your wargame experience! Contains the following content: Cosmetic Pack 3 - Deadeye α: Deinonychus Body Set - Zephyr α: Fire Dragon Set - Roadblock α: Big Bunny Set - Barrage α: Mystic Set - Witchdoctor α: Overlord Set Cosmetic Pack 4 - Vigilant α: Insurgent Set - Skywave α: Future Flight Set - Krieger α: Tin Machine Set - Murasame α: Gladiator Set - Nimbus α: Kimen Set Exosuit Early Unlock Ticket Pack 2 (contains Early Unlock Tickets for the following exosuits) - Deadeye β: Energy MG - Barrage β: Fire Spray - Roadblock β: Counter Shield - Skywave β: Lifeline Exosuit Early Unlock Ticket Pack 3 (contains Early Unlock Tickets for the following exosuits) - Vigilant β: Bowhunter - Murasame β: Windcaller - Witchdoctor β: Plasma Shot Exosuit Early Unlock Ticket Pack 4 (contains Early Unlock Tickets for the following exosuits) - Zephyr β: Boost Claws - Krieger β: Blitz Cannon - Nimbus β: Wild Bomb Exosuits accessible with Early Release Tickets can also be obtained by fulfilling the unlock conditions in the game. Please note that they can be purchased even if you have already obtained them. Note: Items included in this set may also be available for purchase individually or as part of other sets. Please be careful of duplicate purchases. Content details will be published on the official website as they become available. Please note that the schedule is subject to change. Skins, decals, and charms are cosmetic items that change the appearance of an exosuit and have no other effect. Emotes and stamps are items that can be used to customize the in-game Comm Wheel. Obtained additional contents can be used by going from the title screen to the in-game home screen. Note: This DLC is only playable on the Microsoft account that purchases it. Even if you are the organizer of a family group, family member accounts will not receive it.