Marvel Cosmic Invasion Demo
Tribute Games and Dotemu are teaming up again, in collaboration with Marvel Games, to craft an original, fresh beat 'em up. Featuring dynamic combat combos and dazzling pixel art, this planet-hopping adventure stands as a love letter to the Marvel Universe. “THE COSMOS MUST FALL SO THAT I MIGHT LIVE!!” So swears Annihilus, the living death that walks! After an unprecedented attack is launched across the galaxy, all life hangs in the balance. With the Cosmic Swap tag-team system, choose two heroes for each level and switch between them instantly. Create unique combos and powerful special attacks. Each character’s abilities encourage creative team-ups and a more tactical approach to the action. DEMO FEATURES 9 playable Super Heroes Nova, Spider-Man, Wolverine, Phyla-Vell, Captain America, Storm, Venom, She-Hulk and Rocket Raccoon: you’ll find familiar faces and discover new favorites in a captivating roster of characters from across the Marvel Universe! 2 playable levels Explore New York City and Helicarrier while facing the hordes under Annihilus’ command. Multiplayer for everyone Whether you're enjoying this demo solo or teaming up with friends and family, it has you covered with local play. A cosmic battle awaits!