Magnetic: Cage Closed
Magnetic is a first person puzzle game that lets you manipulate and master magnetic forces. The mechanics are focused around a single tool: The Magnet Gun. This device is the only thing that helps you navigate the vast and deadly prison-maze you’ve been cast into.