Mad King Redemption
The Kingdom has fallen to the Mad King, who has used forbidden magic to try to resuscitate the queen. But the powers of life and death were too big to handle for him, and as a consequence, the King lost his sanity. Slay hordes of enemies through careful button smashing! - Faithful to a brawler. - Deep roguelite elements. - Upgrade your heroes and unlock multiple skills. Drawing inspiration from beloved classics, we've crafted a beat'em'up experience that combines old-school controls and retro feelings with innovative 3D mechanics. Each of the 4 playable characters comes with their signature combat styles, customizable stats that impact gameplay, and detailed backstories to discover. Every run is unique, with randomized elements.