Luminary's Livery
A set of costumes for DRAGON QUEST VII Reimagined. <Luminary's Livery> Dress up as the characters from DRAGON QUEST XI: Echoes of an Elusive Age with this costume set! Put these outfits on from time to time for a nice change of pace! [Contents] ・Luminary's Livery (Appearance changing costume for your Hero) ・Spiky Sidekick's Costume (Appearance changing costume for Kiefer) ・Red Sisterly Smock (Appearance changing costume for Maribel) ・Green Sisterly Smock (Appearance change costume for Maribel) ・Fully Fabulous Finery (Appearance change costume for Ruff) ・Warrior Princess Wardrobe (Appearance change costume for Aishe) ・Auld Rogue's Outfit (Appearance change costume for Sir Mervyn) *This product does not include the base game of DRAGON QUEST VII Reimagined. *This product is also included in the "Digital Deluxe Edition" and the "Additional DLC Sets". Please be careful to avoid making duplicate purchases. *Contents can be received from the "Claim Special Rewards" menu in the game.