Love Shore
The unsleeping cyberpunk city of Love Shore holds many secrets. Play as cyborgs Sam or Farah and uncover the mysteries hidden in the criminal underground, face the truth of your origins, find love, and confront the gods controlling it all. Escape with your life and soul intact, and investigate the past to change the future of Love Shore.