Lou's Lagoon Demo
✈️A seaplane, a storm and a missing uncle Take to the skies in your trusty seaplane on a heartfelt adventure across the tropical Limbo Archipelago. This demo features the game's opening act: arriving on Lou's Island after responding to a sudden distress call from your Uncle Lou. Upon arrival, you find the tropical paradise in disarray—and your uncle is nowhere to be found. What's in the Lou's Lagoon demo? 🌴Explore Lou's Island. Meet the locals and help fix up the storm-damaged community hub. 🛠️Collect, craft, restore. Harness the vacuum power of the Swirler to gather scrap, native plants, and more. 🛫Pilot your own seaplane, master ring challenges, and enjoy the freedom of open skies. 🎨Character customization. Make your avatar uniquely yours. 🎁A special reward awaits those who play to the very end.