Lost Skies
Embark on a high-flying journey through the remnants of ancient civilizations and uncover the mysteries behind their downfall. As you traverse skies teeming with wonder and danger, harness advanced technology to overcome challenges and push the boundaries of human ingenuity. You’ll need to explore ancient ruins and utilize Atlas, the mysterious power that keeps the world afloat, to solve puzzles and discover the precious technology left behind by those who came before. However, danger lurks around every corner on both land and in the air. Fight against the ancient turrets and drones that hunt you across the floating islands, and engage in epic sky battles with colossal beings that have been roaming the skies since they brought about humanity's destruction. In this vast, open world, your journey will be defined by the skyship you create. This isn’t just your vessel, it’s your home and your weapon. With Lost Skies’ deep ship crafting system, you can place parts freely to construct a flying fortress that’s as unique as your imagination. You’ll need to balance durability, agility, and firepower as you tailor your ship to face the challenges ahead. No two skyships are the same, so let your creativity take flight! Why just fly when you can glide, grapple, and climb your way through the skies? Scale sharp cliff faces or traverse the floating islands of Lost Skies with a physics-based grappling hook, hang glider, and wingsuit that makes every leap and bound exhilarating. Explore seamlessly, moving freely between distant horizons and breathtaking landmarks. This world isn’t just beautiful, it’s yours to conquer, one daring move at a time.