Lost Lands X
“Lost Lands X” is an adventure game in the genre of Hidden Objects, with plenty of mini-games and puzzles, unforgettable characters and complicated quests. The sudden madness of an old friend from the Lost Lands forces Susan, who has long since retired, to return to her old adventures. Susan Shepard has long decided that she is done with traveling to the Lost Lands and found herself in writing. However, the recent events in the Lost Lands have decided otherwise. Susan's best friend Folnur has gone crazy and killed old Maaron! What has changed in Folnur? Who or what forced these changes? This time, Susan will have to solve a problem not of universal importance, but important for herself. Susan will again go back in time to understand the reasons for what happened. On the way, she will meet old friends who will unite into a team. However, an old enemy will appear, whom Susan will never suspect to return. All the puzzles from the past and the present will come together in this story! - Return to the Lost Lands as Susan the Warmaiden once again! - Unravel the mystery of the old friend's madness and help to defeat his demons! - Visit the Halfling Fair! Perhaps you will find help in this unexpected place to solve your problems. - Solve fun and logical, easy and difficult, fast and long puzzles to move forward in the story! - Go back to the past again! There lies the source of the current catastrophe.