Lost Lands 11: Stories
New stories by author Susan Shepard recount the times of the construction of the Stronghold of Five Worlds. “Lost Lands: Stories about the Sorceress, the Prince and the Minotaur” is an adventure game in the Hidden Objects genre, with plenty of mini-games and puzzles, unforgettable characters, and complicated quests. Susan Shepard opens the book of stories once again! This time, you will embark on a journey with three new characters. Together, you will explore a new corner of the Lost Lands, lying between the legendary tower and an ancient city that once stood nearby. In these different yet intertwined stories, the heroes confront the value of friendship, the sense of justice and injustice, the impact of their decisions, the thirst for victory, and the pursuit of freedom. This journey reveals that the Lost Lands are endless, full of uncharted corners, fascinating events, and vivid heroes! - Discover the new charismatic heroes of this world! - Learn about the stories of the past that shaped the events of the earlier parts of the saga! - Battles, thrill, and risky adventures — explore the world of the Lost Lands from a new perspective! - Who entered the Lost Lands long before Susan? Meet the firstcomer! - Take part in the great race for a priceless prize — your own freedom!