Lost in Loss
Hey, Detective! Ready for a strange case? Citizens are forgetting who they are — their true selves are slipping away. Will you help bring them back? Explore beautiful hand-drawn locations, search for unusual hidden objects, and uncover the secrets behind each person’s story. What will you discover inside an old suitcase? Or behind a forgotten bookshelf? Solve puzzles, meet charming characters, and dive into a world full of mystery and surprises. Every person has a past. Every item has a clue. Are you paying attention? Lost in Loss isn’t just a game — it’s a journey through memories, emotions, and wonderful places you'll love exploring. So… are you ready to begin?