Loot River Demo
Transform the world Set in a series of procedurally generated labyrinths, Loot River is a dungeon crawling action roguelike that combines tense, real-time combat and dark fantasy settings with spatial block-shifting. Defeat bestial abominations Armed with the power of the Relic, players can shift the ground beneath them, sliding floating ruins together in a series of tile puzzles. As players venture through these endless catacombs, they’ll encounter beasts, lost travelers, and bosses. These cosmic grottos offer a wealth of new weapons and gear to discover, as well as unholy knowledge to unearth for permanent upgrades.